پیشنهاد 25 میلیون یورویی بارسا به داوید لوئیز

پیشنهاد 25 میلیون یورویی بارسا به داوید لوئیز

سران باشگاه بارسلونا پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای خریداری داوید لوئیز را به باشگاه چلسی ارائه کرده اند.

پیش از این و در بازار نقل و انتقالات تابستانی سران بارسا امیدوار بودند تا بتوانند تیاگو سیلوا را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرند و او را جانشین کارلس پویول نمایند ولی تلاشهای آنها ناکام ماند . به علاوه آنها در مسیر جذب مارکینیوس هم ناکام ماندند و ستاره برزیلی رم با قراردادی 35 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن منتقل شد.

دراین میان آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی بارسلونا تمرکزش را برروی جذب یک ستاره برزیلی دیگر قرار داده و حالا به دنبال آن است تا داوید لوئیز را به بارسا منتقل کند.

این طور به نظر می رسد که جراردو مارتینو سرمربی جدید بارسا هم از تلاش این تیم برای خریداری لوئیز راضی است. دراین میان پویول چند هفته ای از اوج آمادگی به دور است و در دو سال اخیر بارها با مصدومیت ازناحیه زانو دست و پنجه نرم کرده است.

از سوی دیگر ژوزه مورینیو سرمربی چلسی اعلام کرده که لوئیز که این روزها به خاطر مصدومیت ازناحیه همسترینگ از میادین به دور است، فروشی نیست ولی سران بارسا درهر صورت پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای خریداری لوئیز را آماده کرده اند و رائول سانیئی آماده است تا با این پیشنهاد به لندن سفر کرده و مذاکرات در این راستا را آغاز کندد.

به علاوه بارسایی ها نماینده ای را هم برای مذاکره با سران لیورپول برای جذب دانیل اگر به دفتر این باشگاه راسال کرده بودند و طبق گزارش منتشره در رسانه های دانمارکی، سران بارسا آماده اند تا پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای خرید این مدافع 28 ساله بپردازند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 21:30 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح